|
Натуралният шоколад е като щит за сърцето
Яденето всеки ден на 6-7 грама натурален шоколад или половин шоколад на седмица е идеално средство за осигуряването на защита срещу сърдечно-съдовите заболявания, включително и инфаркт. Откритието, публикувано в Journal of Nutrition, е резултат на едно от най-значимите епидемиологични изследвания, правени някога в Европа. Става въпрос за проекта Moli-sani, в който бяха включени 20 000 жители на италианската област Молизе. Изследването беше ...
08.10.2008
|