|
Плодовият сок повишава риска от диабет
Жените, които искат да се предпазят от диабет тип 2, трябва да консумират листни зеленчуци и плодове, но да избягват плодовия сок, съветват авторите на изследване от университета Тюлейн, цитирани от Ройтерс. За целите на проучването си специалистите анализирали ...
15.07.2008
|